joi, 6 octombrie 2011

Femeia


      Cum am mai spus şi într-un post anterior: femeile sunt ciudate.Dacă nu-ţi aminteşti, ai nimerit din greşeală aici şi asta e prima aberaţie de-a mea pe care o citeşti(dacă apuci sa o citeşti până la capăt) nu ai de cât să cauţi în arhivă dar ca să te scap de o povară, de nişte spălări de creier şi mulţi nervi îţi las aici link.
      Spun asta şi din propria experienţă şi din auzite...Mai mult din auzite.Trebuie să ştii cum să le întorci vorbele, dar şi când sa te opreşti că bolboroseala poate ţine până dimineaţa la ele.Chiar dacă vorbesc singure.Să fii mereu cu un pas înaintea lor.Dacă mergeţi pe stradă fii mereu în faţă, să o atenţionezi mereu ce o aşteaptă, să îi dovedeşti că se poate baza pe tine.Dacă dai de o groapă îi spui: vezi că urmează să calci într-o groapă, dacă dai de o baltă îi zici: vezi că urmează să treci printr-o baltă, dacă treci strada şi vine maşina îi spui: vezi că urmează să te calce maşina.De asta când îţi da ea una, desigur, nu simţi aproape nimic, tu de obicei îi dai înapoi şi începe să plângă că o doare, nu-i vine să creadă că ai dat în ea, divorţează de tine şi chestii...Ce credea?Nu ştie că de obicei bărbaţii văd lucrurile ca pe o provocare?Ai dat în mine?Eu pot da mai tare!Ţipi la mine?Eu pot să ţip mai tare şi să lovesc în chestii!Fugi de mine?Eu pot să fug mai tare şi te ajung!Mă părăseşti?Eu pot să te părăsesc mai tare!





E bine să ştii totuşi câteva lucruri despre femei.
Femeile sunt ca nişte subiecte de studiu.Ele sunt foarte pretenţioase.

  Tre' să fii inventiv cu femeia că se supără repede
Fără tine viaţa e ca în Rai: plictisitoare.De aia tot spun că-mi faci viaţa un iad.


Ea: -Iubitule, fufa aia m-a insultat.Dă-i una!
Tu: -Dragă, eu nu dau în femei
Ea: -Nu zău, dar în mine de ce ai dat de atâtea ori, de mă făceai să plâng, să-mi iau căţelul împăiat şi copilul cu aproape toate organele şi să plec la mama, acolo plângand şi mai mult că a trebuit tata să-şi ia subwoofer să nu mă mai audă?
Tu: -Tu eşti specială dragă
Ea: -Uuu, ce drăguuuuţ!Te iubesc! >:D<
Tu: -Mda...





  Câteodată tre' să pui piciorul în prag să nu şi-o ia în cap
Tu: -Doar ştii că te iubesc, dar nu am apucat să ţi-o dovedesc încă
Ea: -Păi de 20 de ani tot aştept un semn
Tu: -E şi mâine o zi
Ea: -Nu lăsa pe mâine ce poţi face azi
Tu: -A dreacu' boşorogi cu proverbele lor.Taci şi fă-mi un sandviş!




  Femeile fac din totul o dramă 
El: -Eşti foarte frumoasă!
Ea: -Ba nu, nu sunt.Sunt urâtă.
El: -Ba nu, de ce spui asta?
Ea: -Pentru că e adevărat!
El: -Câte şi-ar dori să aibă corpul şi chipul tău...
Ea: -De ce?Să se spargă oglinda?
El: -Doar dacă se uită în oglindă şi văd că nu au chipul tău
Ea: -Mdah :-j
El: -Eh, tu ştii că eşti frumoasă dar vrei să vezi cât de departe merg să-ţi dovedesc asta.
Ea: -Ba nu.Sunt pur şi simplu urâtă.
El: -Pentru mine eşti cea mai frumoasă
Ea: -Sunt urâtă!
El: -Dar eşti urâta mea
Ea: :) (m-a făcut urâtă?! /shock ) ====>>>Aparent :) înseamnă nimic :| <<<====



  Asemănări şi deosebiri

  • Femeia e ca jocul Counter-Strike(CS): cu cât îl joci mai mult cu atât devine mai enervant şi îţi vine să te laşi de el.Dar după un timp ţi se face dor să îl mai joci şi îţi dai seama că eşti dependent de el.(Am spus CS pentru că numai pe ăla îl joc :)) ) 
  •  Femeia e ca un calendar: te anunţă când a mai trecut o lună.
  •  Femeia e ca o floare: dacă o ţii mult lânga tine vezi cum se face mare şi se ofileşte.

  • Care e asemănarea dintre o femeie şi o rată: amandouă te storc de bani
  • Care e asemănarea dintre o muscă şi o femeie: amandouă manâncă la c***t

  • Care e diferenţa dintre o femeie şi o sticlă de bere: -spre deosebire de sticla de bere îţi place să vezi femeia goală
                                                                                 -spre deosebire de sticla de bere nu-ţi place să vezi femeia plină
  • Care e diferenţa dintre o femeie şi un iPad: femeia are multitasking
  • Care e diferenţa dintre o femeie şi o vacă: femeia nu se îmbată dacă mănâncă prea multe mere 
  • Care e diferenţa dintre o femeie şi o telecomandă: telecomanda are un buton "mute"
  • Care e diferenţa dintre o femeie şi o carte: pe carte poţi să o citeşti dar pe femeie nu
  • Care e diferenţa dintre un vampir, un copil şi o femeie: vampirul suge partea de sus,copilul pe cea din mijloc, femeia pe cea de jos
  • Care e diferenţa dintre soţ şi soţie: peste 10 ani 
  • Care e diferenţa dintre o femeie şi un bărbat: la femei capul dintre picioare e mai mare
  • Care e diferenţa dintre o femeie gonflabilă şi una reală: dacă o înţepi pe cea gonflabilă se dezumflă dar cealaltă se umflă
  • Care e diferenţa dintre o femeie şi o capră: femeia stă capră dar capra nu stă femeie

4 Prostii scrise:

Se pare ca nu ai auzit ca femeile nu sunt de inteles ci de iubit.

Nu,nu am auzit.Unde scrie? :-?

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top