sâmbătă, 10 septembrie 2011

Mesaj către [hammer]


"de ce? spunemi de ce?...eu totusi sper ca a fost o gluma fara sare sau cu prea multa sare...sper ca e o gluma si miai schimbat doar linkul si ca nu sa sters totul"

    Nu!Nu e o glumă.De ce?Cred că voi prefera sa fiu tipic "eu" şi o să răspund la întrebare copilaros şi lipsit de sens : De mere!

"...daca este adevarat am patit si mai rele la viata mea cu clanul in 11 ani si tot aici suntem si tot aici vom fi pt ca suntem cei mai buni b bafta si daca va facut fericiti faza asta sa fiti sanatosi, 2 profesionisti, sti vorba hammer merge mai departe nu renunt doar ma chiama hammer bye"

    Cum ai văzut şi pe "site-ul tău" mesajul care vi l-am lăsat : "Învăţaţi să nu mai fiţi aşa buţi".Nu vă mai credeţi cei mai tari că nu sunteţi.Leader, ai iniţiativă dar prea te umfli în pene crezând că eşti cel mai tare şi aşa ajungi să fii doar un lăudaros antipatic.Îi îndepartezi pe toţi, pe rând cu mândria ta falsă.Şi nu!Nu ne credem cei mai buni; cel puţin eu.Dar nici nu strig în gura mare aberaţii de genul: I rullz!A iem ză best!Sunt în pas cu realitatea şi învaţ să trăiesc cu asta.
P.S. : Nu te cheamă hammer!
Nu mai încercaţi să căutaţi răspunsuri că vi le-am dat deja.Dacă nu sunteţi în stare să întelegeţi un text înseamnă că sunteţi mai buţi decât credeam.
Un sfat pe viitor "leader" : nu te mai încrede aşa tare în tine şi mai ales în alţii.Ai făcut nişte greşeli de care nici nu ţi-ai dat seama şi probabil că nici nu-ţi vei da seama despre ce vorbesc.Poate-ţi găseşti oameni mai de încredere pe viitor şi nu-i vei alunga cu aroganţa ta.



                                                                   Bye!!!


  Pentru ce se credea că este [hammer] :
Si pentru ce este cu adevărat :

0 Prostii scrise:

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top