sâmbătă, 22 octombrie 2011

Reclama Oreo 2011(cu fata)

     Reclama la Oreo, versiunea 2011, cea cu fata aia destul de enervantă, nu că celelalte reclame la Oreo nu ar fi enervante dar asta, pe lângă faptul că e enervantă mai e şi falsă.FAKE ASS ANNOING OREO COMERCIAL!!!
         Uite reclama:
AVERTISMENT!
    Reclama prezină un conţinut sexual.

      Pariu că nu observi nimic dubios, :-? .Totul decurge bine.Pare o reclamă normală.E prezentat un produs alimentar care putea fi mai bun de atât şi fără o reclamă tâmpită, o fetiţă care e destul de enervantă, inutilă, fără creier, blondă, zombie, ştirbă, deloc drăguţă, franţuzoaică, cap de câine, retardată ,care pun pariu că încă nu ştie să tragă apa, masochistă, manichiuristă, prăfuită, sclerozată, martaloagă, fără ţâţe, fără cur, ca femeia şnur, care nici nu ştie să vorbească etc. Într-un cuvant: COPIL, un boşorog pedofil care pare că se poartă frumos cu ea dar după ce se termină reclama vrea să o mituiasca cu biscuiţi Oreo şi să o violeze.Fata nu cade în capcană că e destul de traumatizată din timpul reclamei şi îi zice să se ducă naibii cu biscuiţii lui că-s de căcat.Dacă vrea să o mituiască, să o mituiască cu Pepito sau cu bomboane cum fac pedofilii mai pricepuţi.



    Dar problema nu e că ei sunt nişte rataţi, biscuiţii sunt de căcat şi reclama e enervantă.Să o luăm altfel.
Prezentare:
    Fata vrea să-i dea lecţii lu' taică-su cum se mănâncă un amarât de biscuite.De parcă taică-su nu ar mai fi mâncat biscuiţi până acum, că doar el i-a cumpărat.Fata e prea mică să scoată bani de pe centură.Taică-su s-a tot îndopat cu biscuiţi Oreo până a făcut diaree şi când s-a săturat de ei i-a dat şi ei 2 biscuiţi acolo, cumva dacă ea o să crească, o sa înveţe să citească şi să scrie, să scrie pe blogul ei şi ceva de bine despre taică-su.
"Tata e un nemernic.Un ticălos bastard care se gândeşte numai la el.E atât de lacom încât mi-am făcut şi eu odată un iubit şi ca să nu se simtă pe dinafară s-a culcat cu el.Iubitul l-a implorat să nu-i facă nimic dar el i-a spus că ar vrea asta mai mult decât el, dar e prea târziu.Iubitul a început să plângă şi s-a dus acasă plângând, cu bucile încordate.Îmi venea să sar pe el că mi s-a părut sexi dar cred că a suferit destul.M-am dus la tata şi l-am întrebat dacă îi convine să aibă şi el bucile încordate.El mi-a spus cu un glas destul de pasiv: doar ştii că aşa ceva nu e posibil, aveam şi eu o viaţă în tinereţe când bucile mele erau tari şi fără să le încordez, dar s-au dus vremurile, s-au dus vremurile...
Atunci am început să plâng şi am început să scriu pe blog vorbe naşpa despre el.Am scris ce ai citit mai sus dar când am ajuns aici cu scrisul mi-am amintit că mi-a dat odată 2 biscuiţi Oreo.Cred că nu e aşa egoist, bastard, nemernic, lacom pe cât pare.Mi-a dat 2 biscuiţi Oreo...Îmi iubesc tatăl, într-un mod non-sexual, chiar dacă el se gândeşte la mine ca la o păpuşă gonflabilă cu fundul şi sânii sparţi, dar îmi iubesc tatăl aşa cum e el; mi-a dat odată 2 biscuiţi Oreo..."
  Fata:        - Mai întâi îl răsuceşti
  Taică-su: -Ia s-o văd
  Fata:        -Hop hop hop hop
  Taică-su: (se uită că nu ştie ce să facă: să sară pe ea sau să mai aştepte, dar se bagă aia în seamă)
  Fata:        -Apoi îi lingi crema.Mmmmm!
  Taică-su: -Mmmmm!
  Fata:       -Nu eşti obligat să zici mmm, dar eu nu mă pot abţine.
  Taică-su: (nici el nu se poate abţine, aproape şi-a dat drumu')
  Fata:       -Apoi îl lipeşti ca-ntr-un pupic(taică-su fierbe), apoi îl bagi în lapte(cu o privire provocatoare aruncată spre taică-su)
  Taică-su: (vrea să sară pe ea dar ea se retrage)
  Tot fata: -Şi îl mănânci.
  Taică-su: -Pot să încerc?
  Fata:       -Niu!
  Taică-su: -Da de ce?(plm...)
  Fata:       -Nu cred că eşti pregătit încă :-j
  Taică-su: (cu o faţă de troll: Yah right! /wahaha)



     De unde mi-am dat seama că reclama e aparent normală, cu un copil drăguţ, un tată grijuliu şi nişte biscuiţi delicioşi când de fapt reclama e un fals, că copilul e enervant(evident), tatăl e pedofil şi biscuiţii sunt de căcat?
Priveşte următoarele cadre: 0:03 -fata desface biscuiţii -crema e pe biscuitele din stânga
                                          0:06 -crema e pe biscuitele din dreapta
    În acest interval de timp tatăl i-a zis "ia s-o văd" şi a vrut să sară pe ea dar ea la oprit şi a zis "hop hop hop hop".Nu cred că l-a putut opri cineva la timp şi au trebuit ăia să mai filmeze o dată.


   Acum reclama adevarată, needitată, necizelată, nemodificată.

   Cred că am dovedit destule...

   Notă: eu nu apar în filmuleţele prezentate, nu sunt asociat cu traficanţi de copii, nu sunt implicat direct, nu am nici măcar o treabă cu reclamele prezentate.Dacă apar manifestări neplăcute duceţi-vă la spitalul de nebuni.

12 Prostii scrise:

oricat de mult as vrea sa ma dau rotund cu vre-un comentariu de prost gust....cred ca biscuitii oreo fac treaba asta in locul meu

Uai necizelatule plagiator!Nenimicule!

Plagiator?!Hai ca accept necizelatule, accept nenimicule, accept uai...DAR PLAGIATOR?!?!?!

SUNT MAI MULT DECAT CONVINS CA "RETARDAT" ESTE CUVANTUL CEL MAI POTRIVIT CARE IL CARACTERIZEAZA. POATE SI PSIHOPAT, ADICA IN FINAL UN "RETARDAT PSIHOPAT".

Ti s-a blocat Caps Lock-ul?

Eu cred ca tu esti cel retardat :)) Sorry... just sayin'

Vai mie! M-ai facut sa plang... Ma scuzi putin, cat ma duc intr-un colt sa-mi eliberez emotiile. Fanii mei. Ce va tot treziti cu comentarii care ar trebui sa le pastrati pentru voi? Chiar nu vedeti ca pe blogul asta rartat nu s-a mai scris de foaaarte mult timp, deci e abandonat? Anonimous, scrie tu ceva daca te crezi mai in stare, dar nu o sa ma obosesc sa citesc, nici sa comentez, pentru ca, sincer, ma doare-n p...ar!

Ce om fara minte ar fii putut sa scrie un articol atat de urat. Cum poti sa gandesti astfel despre un copil. Cuvantul pedofil te-ar caracteriza mult mai bine pe tine decat pe domnul ce joaca in reclama. Rusine pentru si tine, pentru gandirea ta infecta. Imi pare rau pentru tine..

Biscuitii Oreo sunt de cacat. Si apologies dar am vazut catele castrate mai frumoase si mai inteligente decat fata aia.

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top