miercuri, 28 septembrie 2011

Poveste de groaza


     Într-o zi doi prieteni s-au hotărât să plece într-o drumeţie, în parc(nu e vorba de mine.Eu nu am prieteni).Au mers toată ziua şi unul dintre ei s-a oprit să admire moşnegii jucând şah.Celălalt îl atenţionă să nu stea prea mult prin preajma lor că incepe să se prindă mirosul de el, dar el a zis: bine :-??

      Au trecut orele, soarele s-a blegit şi a leşinat.Când s-a trezit era tot palid.Mulţi îi zic lună să nu-l jignească şi să nu pară nerecunoscători.Nu mai prea avea putere şi era ameţit.Nu mai era aşa strălucit.Mulţi zic că vine noaptea când se mai întâmpla asta.Cred că de aia se zice "eşti prost ca noaptea".



      Whatever."A venit noaptea" şi ei au început să se sperie.Unu a început să-şi dea ochii peste cap rostind citate din biblie cu o voce disperată(again, not me) iar celălalt îi dădea palme să-şi revină.Îi spunea: să nu îndrăzneşti să mori acum.Nu vreau să car momeala după mine dacă vine chupacabra şi sasquatch de la picnic nervoşi că i-au intrat furnicile în coş şi le-au stricat ziua.Prefer să se care singură...Celălalt se trezi şi morocanos îi răspunse: Te-ai pompat?!Nici eu nu vreau să fiu mort când vin să mă mănânce.Prefer să fiu viu să le spun să nu-mi scoată şosetele că put.E genetic...
S-au îmbraţişat şi au plecat să caute ieşirea.

     Cât mergeau pe lângă cărare, unu a călcat într-un căcat.A zis: căcat! Celalalt a început să râdă şi a călcat şi el într-un căcat.A zis: căcat de câine!
Au mai mers, au mai călcat de două ori până a spus unu dintre ei: da de ce nu mergem pe trotuar? Celălalt i-a spus: de-acu' ne-am murdărit.Ce ne mai pasă?



     Au mers ce au mers şi au început să se certe:
Nu eu:   -Bă da puţi tare totuşi.Ia căcatul ăla de pe papuci cu mâna şi după aia te ştergi pe mână.
Celălalt: -Da asta am făcut.De ce trebuie mereu să mă critici, să-mi spui ce să fac?
Nu eu:   -Oau. nu credeam că simţi în felul ăsta.
Celălalt: -Credeai că-s Băsescu?Eu am sentimente.Dacă sunt în campanie electorală tot le împart pâine la săraci, dar pe bani.Nu vreau să pară ca îi mituiesc.Dar le-o dau la preţ de producător.Dacă maă fotografiază cineva nu îi fur telefonul.I-l iau şi îi bag cod pin să nu-l mai folosească imediat.Dacă are deja cod pin, i-l cer persoanei ca să ştiu ce să nu introduc de 3 ori.Deci să nu mă mai compari pe mine cu ăla.Găozare!
Nu eu:  -Ce ai spus?Parcă s-a auzit ceva...
Celălalt: -Îţi baţi joc de mine?Nu o să mai repet ce am spus.E prea mult de scris pentru povestitor.
Nu eu:   -Cred că era doar o bufniţă.
Celălalt: - Mă faci bufniţă?Ei bine...eu te-am filmat când ai venit la mine şi te-ai căcat în cadă!Apoi m-am filmat cum curăţam ca să am dovadă, să vezi că am văzut şi ştiu cine a fost.Dar nu voiam să-ţi spun pentru că eu ţi-am făcut un hitler cu el cât dormeai şi era în acelaşi filmuleţ!
Bufniţa:  -Cotcodac!
Nu eu:   - :|
Sasquatch: -Ei bine, asta e ciudaat :|
Celălalt: - 8-|
    Se uită amandoi unul în ochii celuilalt şi au început să ţipe:
Nu eu:   -Te iert frate!
Celălalt: - Şi eu frate!
Nu eu:   -Să nu mai faci asta niciodată
Celălalt: -Nu, promit, de două ori a fost de ajuns
Sasquatch: -Helooo!Mai sunt şi eu pe-aici...Daa sigur, plecaţi.Au...auzi...ce să...nooh!
Cât timp cei doi se îndepartau sasquatch a început să plângă.


     Mergeau ce mergeau dar parcă nu mai găseau ieşirea.Panica se instalase printre cei doi.Au început să se agite dar cu cât se agitau mai mult cu atât oboseau mai tare.Unu dintre ei a spus: Hai să ne ridicam din genuchi şi să ieşim din mini-labirintul ăsta.E prea de copii.De fapt, hai să ieşim din părculeţul ăsta de copii ca m-am plictisit şi mi-e foame şi vreau să mă bag în pat lângă lampa mea fosforescentă;După ce ne dăm în leagăne...
 S-au dat în leagăne şi au plecat.



     Când să iasă din parcul principal au văzut o pereche de chiloţi pe jos.Unu a luat un băţ şi a început să-i fluture şi să strige: mă predau, mă predau!
    Amândoi au început să râdă.Li s-a părut amuzant.Nici unu dintre ei nu a mai fost făcut o glumă atât de amuzantă de ceva timp.
    Unul dintre ei a facut un pas înapoi ca să nu cadă pe spate de râs, pentru că a fost o glumă aşa amuzantă încât s-a încordat şi i s-au bulbucat ochii.Când a călcat, surpriză: a călcat pe o altă pereche de chiloţi.S-a uitat jos şi a zis: hei, o altă pereche de chiloţi.Îi atrase atenţia prietenului său.I-a spus: hei, o altă pereche de chiloţi.Celălalt i-a spus: oau, o altă pereche de chiloţi... :| .Ia şi tu un băţ şi hai să ne batem cu ei.Ia distanţă şi îi aruncăm ca la catapultă.Mâna e 3 puncte, piciorul 1 punct şi faţa 10 puncte.

     S-au jucat încă 23 de minute şi 17 secunde.Scorul era 52 pentru unu şi 40 pentru altul.Cel cu 52 era mai tare ca nimerise de 3 ori în faţa celuilalt pe când cel cu 40 numai de 2 ori.
S-au hotărât să plece.O ultimă aruncare doar.A aruncat cel cu 52 cu chiloţii.I-a nimerit faţa şi de data asta.Când să-şi ia celălalt chiloţii de pe faţă a observat că-s două perechi.
    Iar au început să se certe:
Nu eu:   -Ai trişat bastardule!Ai aruncat cu câte două perechi de chiloţi, de asta m-ai nimerit de mai mult ori în faţă.
Celălalt: -Ba nu!Jur pe revista mea cu Căpitanul  MuciDeTablă că am aruncat numai cu unul de fiecare dată
Nu eu:   -Şi ce caută două perechi de chiloţi pe faţa mea?Spune inteligentule.Cum explici asta?
Celălalt: -De ce-mi ceri să gândesc?Doar ştii că nu suntem buni la asta.
Nu eu:   -Bine, scuze...
      Şi au aruncat chiloţii in spate, în întuneric, dar  ca un bumerang au aterizat pe gâtul amândurora.Cel puţin aşa credeau.Au zis: ce nai...Şi au dat să plece.Din spate se auzeau nişte sunete, ca o grămadă de chiloţi rostogolindu-se.A spus unu: auzi cumva un sunet, aşa, ca o grămadă de chiloţi rostogolindu-se?Celălalt spuse:  nu câine.Te-ai jucat prea mult cu chiloţii aia.Sau poate ţi-e frică.Totuşi se aude un sunet, dar mai degrabă pare ca o grămadă de chiloţi puturoşi rostogolindu-se :-? .Era o grămadă de chiloţi puturoşi rostogolindu-se!!!
Cei doi au încremenit.Nu ştiau ce să facă.
Celălalt: -Du-te.Îi ţin eu în loc, tu salvează-ţi viaţa.
Nu eu :  -Bine!
Celălalt: -Stai!Glumeam.Nu-mi vine să cred că ma lăsai aici!
Nu eu:   -Îţi arde de glume în momente ca astea?
Celălalt: -:|
Nu eu:   -Bine.să facem un plan.
Celălalt: -Bine.
Nu eu:   -Ei bine?
Celălalt: -Ei bine ce?
Nu eu:   -Ei bine, planul.
Celălalt: -Aaa pff, am crezut că te gândeşti tu la ceva.
Nu eu:   -Silly you.Doar ştii că nu suntem buni la gândit.Am făcut şi eu o glumă, nu numai tu.
Celălalt: -Aaa, bună asta, bună :))


      Între timp chiloţii se urcau pe unu dintre ei şi s-a format o pereche mai mare de chiloţi, s-au strâns la mijloc ca şi cum i-ar fi purtat.Începeau să se strângă din ce în ce mai tare.Au ajuns de mărimea unei perechi de chiloţi pentru copii.Îl strângeau aşa tare încat s-a încordat şi i s-au bulcucat ochii.
Celălalt văzând asta, ei bine, s-a întamplat un accident.
Chiloţii au văzut asta şi au zis:
Chiloţii:  -Yachs!De ăsta nu ne atingem băieţi.
Nu eu:   -Ooo hai, nu e ceea ce pare
Chiloţii:  -Nuu, aşa zic toţi.Dă-te dreacu' de papă-lapte.Să-ţi aduc suzeta?
Nu eu:   -Serioooosss.Nu e ce pare.Umm, e de la roua de dimineaţă + transpiraţia de când ne-am jucat cu câţiva de-ai voştri
Chiloţii:  -Pleacă bă!Nu suntem noi aşa proşti.Ai făcut pe tine.
Între timp celălalt suferea...
Nu eu:   -Bine, credeţi ce vreţi.Dar vă înşelaţi.Uitaţi ce bucăţică(şi îşi scutură bucile în faţa lor).Nu aţi vrea să rataţi asta.
Chiloţii:  -Ok, de-acu' eşti scârbos şi gay.Jet de-aici!
Şi l-au aruncat afară din parc.
     Supărat, ăla s-a căcat la intrarea în parc şi le-a zis: na! . Şi s-a dus plângând acasă.
     Oo, da.Prietenul său a murit în chinuri...



     Se spune că şi în ziua de azi el pretinde că a avut un prieten, nu mai poartă decât tanga şi scrie povestea sa necredibilă pe un blog amărât pe care nu-l citeşte nimeni.Dacă te gândeşti că sunt eu acea persoană, gândeşte-te mai bine că eu ţi-am astupat ţeava de eşapament cu o hârtie igienică cu strat triplu extrafin!

Legendă: Chupacabra: -din limba spaniolă chupar = a suge și cabra = capră => Sugi o capră.(dacă nu mă credeţi căutaţi pe wikipedia)

13 Prostii scrise:

infricosatoare poveste....:|

Uuuu, te dau in judecata!!! M-ai facut sa fac pe mine!! :-J

Bineee...ma dau rotunda:excelent umor absurd!Ai citit "Asteptandu-l pe Godot" de Samuel Beckett? E in acelasi stil,absurd si reusit! Pai imi place!

Bă ejti neboon?E cea mai tare poveste pe care am citit.o vreodată. ._.

Tarrre....desi nu am prea inteless nmk...dar o mai citesc din noi...(stiuh ca ii tare dupa com.-uri)

E cea mai mare prostie! Nu am inteles nimic!

Inseamna ca treaba mea aici e terminata!

Nu e nimic amuzant si nu am inteles nimic . Fara suparare.

Chupacabra=Sugi o capra :)
or
Chupacabra=Suge o capra :)

Ador poveştile tale :3

Tu erai Symone Xd! Nu stiam ce e cu tine pe feisbuc :-j

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top