sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Cum am supravietuit (11/11/2011 Ora 11:11:11 sau 11/11/11/11/11/11 :-?)

     
    Probabil că te simţi norocos că eşti în viaţă.Probabil crezi că sfârşitul lumii a fost doar un zvon.Probabil că tu crezi că eşti mort, că suntem cu toţii morţi doar că am murit toţi deodata şi nu simţim că suntem morţi.Încercăm să ne bântuim unii pe alţii ca să fim mai amuzanţi dar nu ne iese.De ce?Pentru că nu suntem morţi.
      Acum te întrebi: Cum de nu suntem morţi dacă ai dat de presupus că sfârşitul lumii nu a fost un zvon, de la o persoană cu prea mult timp liber, care a trebuit să inventeze un motiv să se facă remarcat, dar săracul nu s-a gândit că nu face şi bani din asta.Măcar e cunoscut.Ai auzit de el?Nici eu. nici restul lumii.

       Revenind.Sfârşitul lumii a fost cât de real se poate.La fel ca unicornii părăsiti de soartă, cu o boală incurabilă: se cacă curcubee.Nu vreau să-mi imaginez...Revenind încă o dată.Chestia cu sfârşitul lumii, că a fost real, despre căcatul ăsta vorbeam.Da.A fost real, am explicat cât de real, dar ai realizat că trăieşti acum, că ai casă, ai net, intri pe bloguri de căcat şi citeşti căcaturi mai mari decât blogurile de căcat.Traieşti, dar nu ştii cum de.Vrei o explicaţie.Eşti confuz.Eşti paranoic, retardat, îţi vine să vomiţi citind toate căcaturile astea dar le citeşti mai departe că ai citit asta şi dacă am precizat ceva de tine citeşti mai departe pentru că tu crezi acum că o să fie şi ceva interesant în tot amalgamul ăsta.Nu e.Îţi sugerez să ieşi acum, să nu mai pierzi minute preţioase din timpul tău în viaţă.Dacă vrei să ştii cum de trăieşti poate mă îndur să-ţi explic.Şi asta o să fac, că n-am nimic mai bun de făcut.


      Ziua de 11/11/11 a fost memorabilă.L-am învins pe Seităn.Te întrebi ce legătură are Seitan cu sfârşitul lumii.Am precizat odată dar nimeni nu mă crede. Nu vreau să intru în detalii dar am spus pe scurt cum va fi sfârşitul lumii: "o să violaţi capre şi o să rezulte Satana.Aşa va veni el pe pământ şi atunci va fi sfârşitul lumii." .Scrie chiar aici .



       Îşi pregătea Seităn bagajele să vină la suprafaţă.Pâna la ora 11:11:11 trebuia să ajungă printre noi şi să domine Terra.Nu îşi permitea să ajungă mai devreme că îl prindea soarele şi nu mai voia bronz.A zis că şi aşa e destul de copt de la flăcările iadului.Şi-ar lua un costum de-ăla cu staniol dar nu a primit încă pensia.Nici mai târziu nu putea să ajungă pentru că până la 12:00 trebuia să îşi termine treaba, că atunci apar fantomele şi îi e frica de ele.Zice el că-s diabolice.Nu-s nici opace, nici invizibile.Cum vine asta? Nici măcar nu s-au inventat hologramele.  Nu le vezi că tre' să te chiorăşti la ele dar după ce le vezi nu le mai poţi scăpa din ochi.Credea că nu le poţi vedea că-s aşa transparente încât nu se văd în întuneric.Dar a ajuns la concluzia că lucesc în întuneric.De asta nu le suportă şi îi e frică de ele.Sunt ciudate.De asta ţine iadul întotdeauna aprins.Fantomele îşi fac apariţia numai noaptea, să se dea mari că-s fosforescente.


        Pe la ora 11:10:23 simţeam că se apropie.Simeţeam cum începea să mă doară burta deodat.M-am făcut covrig, am dat cu capul de podea şi recitam incantaţii: "Ieşi bă de la budă că am şi eu nevoie urgent.M-a prins Satana de maţ.Ieşi în plm odată nu auzi?".Au mai trecut câteva secunde până să-mi dau seama că nu era nimeni la budă.Am fugit repede să ajung la baie, între timp, Seităn se uita pe hartă.I se părea că durează cam mult drumul spre suprafaţă.A început să înjure, a crezut că s-a pierdut, că a cumpărat o hartă de la un bişniţar şi l-a fraierit.Nu înţelegea ce scrie pe ea.Era totul în chineză.A început să-l înjure în gând pe bişniţar, că i-a dat o replică de hartă, made in China.Apoi  s-a uitat şi în josul hărţii şi a văzut că era scris în română.
   A zis: FMM, de ce a pus China în sus dacă eu tre' să ies la suprafaţă prin România?Trebuia să pună România sus, ca să nu trebuiască să citesc invers. Şi aşa nu ştie nimeni chineza.Şi oricum toata lumea ştie că China e în partea de jos a pământilui.



         S-a făcut ora 11:11:02 cât a pierdut el timpul cu asta.Eu am fost ajuns la budă în tot acest timp.El e mai măreţ.Nu am eu viteza lui...Am văzut cum a ieşit capacul la scurgere în baie.Nu i-am dat importanţă, aveam lucruri mai importante de făcut.
     M-am aşezat pe budă.S-a făcut ora 11:11:10. Mă durea burta îngrozitor.Am spus: a sosit momentul. Şi în clipa aia mi-am dat drumul la tot ce adunasem într-o zi jumate.Chiar atunci, la ora 11:11:11 a intrat Seităn prin ţeava de scurgere cu o aură imensă, malefică, cu nişte coarne de material cornos :| şi nişte bicepşi antrenaţi de la atâta pus la cărbuni pe foc.Colţii lui sfârtecau şi un urs panda dacă se enerva şi răgetul său era mai puternic decât volumul telefonului meu.
       Cu mâinile ridicate în lateral, cu palmele şi privirea orientate în sus, cu un râs malefic de enervant a început să râda malefic de enervant.


Seităn:- Ua ha ha ha haa! /wahaha Am venit să vă distrug lumea nenoro... /shock
Eu:- :|
Seităn: -Son of a.../blur
Şi a leşinat.
Eu:- :|



          L-am apucat de coarne, l-am băgat cu capul în WC, l-am îndesat şi am tras apa.Atunci s-a trezit şi a început să mişte din mâini.Ca să vezi; nu era mort.Prea târziu. Deja se afunda în vârtejul nemilos al veceului.A mai învârtit din mâini şi s-a aprins o flacără mare care s-a stins rapid.Ce noroc pe mine.Şi aşa voiam să aprind un chibrit.Nu m-am mai obosit.
       Când să ies din baie am zărit un bileţel înconjurat de cenuşă.L-am desfăcut.Era scris cu foc.Era un mesaj de la Seităn: -Ai fost mai puternic decât mine, îmi recunosc înfrangerea dar îţi promit că ne vom mai întâlni.Am murit acum dar voi renaşte.Când va mai viola cineva capre voi reveni.Voi fi mai puternic şi mai demn de a lupta cu tine.Sper 8-| Spune-le oamenilor tăi să se obosească iar să prezică o dată la pocneală că eu nu prea mă pricep la programări.Pa pa!
      Mi-am zis în gând: Sunt tare.Da, chiar sunt :-?  b-)



        Ai aflat adevărul despre sfârşitul lumii, cum de trăieşti, şi cum arăta Seităn.Dar ai aflat şi cât de periculos sunt sper.Dacă se mai ia sora ta de 5 ani de mine, să ştii că nu o să mai am milă de ea cum am avut până acum.O lăsam să mă bată şi îi dădeam banii mei de dulciuri.Dar nu se va mai întâmpla asta.L-am bătut pe Seităn şi nu mi-e frică să o bat şi pe ea!
   Dar să nu îi arăţi şi ei asta :|

3 Prostii scrise:

deci asa..tu ai fost vinovat !!..toata ziua am plans ca nu stiam de ce nu mai mor...sti ca in reclama aia ...muream ..inviam..muream inviam :| ./..si moartea era la o cafea sau ce era..si aici ..seitan cum ii zici tu ..era ocupat :|

si fa ceva sa mi se vada poza :|

Era la o bere din cate stiu eu si ce sa-ti fac eu ca sa ti se vada poza?Fa-ti tu cont daca vrei poza si pune-ti ce doresti.

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top