joi, 22 iulie 2010

Cum să faci despărţirile mai uşoare

 Există mai multe tipuri de despărţiri:

Când te cerţi cu partenerul şi vă daţi papucii:
    Ea: -Îti dau papucii
    Tu: -Nuuu,nu îmi dai mie papucii
    EA: -Nuu?Şi de ce mă rog?
    TU: -Pentru că îţi dau eu papucii!
    EA: -Dar sunt papucii tăi /:)
    TU: -Aaa,eu credeam că....şi...de fapt..
    EA: -Taci şi fă-mi clătite
    TU: -Bine dragă..

Ca să fie mai uşoară despărţirea trebuie în primul rând să fie sigură;nu ca în exemplul dat.
    Pentru bărbat: Dacă te-ai asigurat că e totul ok,te duci la magazin,îţi iei îngheţată,suc şi chipsuri,descarci un film mişto sau poate pui un sezon dintr-un desen şi începi să mănânci.Sigur o să mai treacă supărarea.
Dar important:să nu fie copii prin jur că strică tot farmecul!
    Pentru femeie:  Dacă te-ai asigurat că e totul ok,iei telefonul,suni prietenele,daţi petrecere în pijamale iar când se încalzeşte atmosfera vă daţi hainele jos şi începeţi să vă mozoliţi.
Dar important:să nu fie copii prin jur că strică tot farmecul!



Când douaă persoane căsătorite se despart(divorţ)
   EA: -Ce te-a apucat de îmi vorbeşti aşa?
   TU: -Cum ţi-am vorbit femeie?
   EA: -Păi cum cum?Mi-ai spus:"parcă ai mai pus ceva pe tine soţioara mea dragă"
   TU: -Păi şi?
   EA: -Mă faci grasă?Îmi iau copilul şi plec la mama!
   TU: -Umm...nu avem copil /:)
   EA: -Şi cred că e tot vina mea?Ştii ceva?DIVORŢEZ!!
   TU: -Stai!Mai dă-mi o şansă.Promit că nu o să te mai jignesc
   EA: -Bine.Dar să ştii că la cea mai mică greşeală am plecat.
   TU: -Bine răţuşca mea
   EA: -Mă faci raţă?MAMA pregăteşte-mi câinele împăiat că vin imediat!!

    Pentru bărbat:Te dezbraci la chiloţi,te duci la frigider,îţi iei o bere,te aşezi în faţa televizorului şi te relaxezi după mulţi ani spunându-ţi în gând:sper că nu visez...
Dar important:să nu fie copii prin jur că strică tot farmecul!
    Pentru femeie :Te duci la mama,iei câinele împăiat,începi să-l mângâi şi....şi..şi plângi.Nu ştiu ce e de făcut că de obicei asta se întâmplă.
Aici nu contează dacă mai ai copil că şi aşa eşti nefericită.Poate singura alinare,în afara faptului că ai câinele împăiat,ar fi copilul.Ştii vorba aia:o durere atenuează pe alta(aici desigur că a doua durere tre' să fie mai intensă).Aşa şi cu copilul.Suferi că te-ai despărţit de soţul tău şi îţi aminteşti că ai un copil.Începi să plângi mai tare şi începi să uiţi de soţul tău şi te concentrezi pe copil.


Despărţirea de un prieten(rămas bun)
   -Şii...pa
   -Dap...pa

Cui îi pasă de despărţirea asta?Şi aşa prietenul era bun că îţi dădea să bei.
Dar important:să nu fie copii prin jur că strică tot farmecul!


Moartea.E şi ea o despărţire cred..
   -A fost un om bun.Sau nu?Cine vrea colivă???
   -Eu!
   -Eu!
   -Eu!
   -Eu!

  Aici nu cred că ar fi un motiv de supărare.Se serveşte colivă doar..
Dar important:să nu fie copii prin jur că strică tot farmecul!După aia tre' să le dai şi lor colivă :-l


Despărţirea de persoană iubită(rămas bun)
Mda.Tot ce pot să spun aici e:să nu fie copii prin jur...


Aa...şi mai e despărţirea dintre capsomanii care se bat ca blegii.Dar asta nu se pune.

  Mai bine stai deoparte şi filmezi cu telefonul de trei'j de milioane că şi aşa e amuzant.
Dar important:să nu fie copii prin jur că strică tot farmecul!Sau dacă sunt aruncă-i în mijlocul acţiunii că-s blegi şi ei.

5 Prostii scrise:

Biinee Gigfiii=)))).
Gigi e destept.Da' sa nu fie copii prin jur, ca se vede diferenta si Gigi se face de ras.

Cine e acest Gigi despre care tot vorbesti?

prea tare postarea :))
cum ziceam si pe mess... hai la un cs :-??

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top