miercuri, 7 iulie 2010

Gata cu voturile!!!!

  Cum spunea şi mamaia:"Neică,eu pe vremea mea când votam îmi puneam buletinul la chiloţi.Care o vrea să-l fure îl fură dar mă fură şi pe mine.Dar îl ascundeam mai întâi prin banii din portofel.
   Ehehee!Uite aşa l-am cunoscut pe bunic'tu.Era cel mai chipeş.L-am văzut că vine direct spre mine,şi a băgat ferm mâna în chiloţi la mine.Când a vrut să o scoată eu nu l-am lăsat.Ştiam eu ce pune el la cale:vroia să mă fure dar era mai timid el.Se simţea ruşinat,l-am văzut după chip.Ţinea capul aplecat când pleca cu mâna în chiloţi la mine.
   Daa...am ajuns acasă şi când a văzut tata i-a spus:tolomacule mi-ai făcut fata de râs.Dacă nu o iei de nevastă îţi bag toporu' în cap.Şi imediat a cerut mâna.A spus:te rog,îmi dai mâna?Poţi să-mi dai drumul la mâna?Şi am spus DA!Şi am trăit fericiţi,mai mult eu ca el s-a sinucis după ce l-a făcut pe tactu'.Dar na,orice căsnicie are şi necazurile ei."


Deci,cu toate poveştile care mi le spune bunica am votat şi eu.Nu e vorba despre orice vot,ci de votul de pe blogul meu.Chestia aia cu logo-ul şi numele acestuia.


Rezultatele alegerilor:
 Vechiul sau noul nume + logo?
Aista cu gagici               - 1 (20%)
Chestia aia veche           - 0  (0%)
Amândouă îs faine         - 1 (20%)
Blogu' tău suge nasu'      - 3 (60%)

Voturi până acum: 5
Sondaj încheiat :BLOGU' TĂU SUGE NASU'


  Vă mulţumesc tuturor celor care s-au obosit să mai citească chestia aia şi să de-a un banal click.Ştiu,ştiu că aţi bifat din greşeală că suge nasu' dar votul e vot şi aşa va ramâne.Voi trăi toată viaţa cu ideea că blogul meu suge nasu'.Unii mi-au spus de ce suge nasu',alţii au preferat să bifeze direct.Până la urmă voturile sunt secrete şi nu îi condamn.Doar o să mă duc să plâng acum în sinea mea.


  Nici nu ştiu de ce am mai scris porcăria asta că şi aşa nimeni nu citeşte căcaturile pe care le scriu.Poate că o să mă uit eu cand voi fi mai batrân şi voi spune:Ce vremuri....ce vremuri...

 
back to top