marți, 10 august 2010

Copiii sunt minunati...NOT!!!


Copiii sunt o pacoste măi.Recunoaşe!Nu poţi face multe lucruri din cauza lor.


     Când îi simţi de la 100 m că se apropie de tine vrei să te ascunzi undeva,dar după aia toţi te-ar considera un ciudat nu-i aşa?Ştiu cum e.Trec în fiecare zi prin asta.
    Îi vezi aşa mici dar sunt puternici în felul lor.Sunt ca nişte genii din alea malefice,fără muşchi dar care au întotdeauna nişte gorile prin preajmă gata să sară pe tine.Aşa şi cu ei: când te enervează şi eşti pe punctul să le muţi mestecatoarea la spate,aplică arma lor nu prea secretă,ci chiar renumită: plânsul.În secunda doi vezi că apare maică-sa şi te trosneşte.Te uiţi împrăştiat şi când îţi revii din şoc încerci să spui ceva dar ăla mic o abureşte şi maică-sa începe să ţipe la tine.Dacă dai să spui ceva,ţipă mai tare şi te retragi fără să vrei.Gura ei parcă e o boxă imensă care e dată la maxim iar undele sonore împing aerul spre tine şi se formează un fel de mini uragan care te împinge înapoi.Nu te poţi lupta cu natura...


     Dacă apuci să te înţelegi cu ei faci o mare greseală.Te-au atras în capcana lor.De câte ori te-ai jucat cu ei şi au început să plangă?De fiecare dată nu-i aşa?Îţi vezi de treabă şi el se propteşte lângă tine şi începe a râde ca un....ca...ca un copil :|.Îl vezi cu moaca aia inocentă zici că e inofensiv.Începi să te bagi în vorbă,în final ajungi să te joci cu el.Îţi zice să-l învârţi,să-l arunci,să-l fugăreşti.Tu nu ai vrea asta dar te hipnotizează nu ştiu cum şi faci ce-ţi spune el până la urmă.Când îi zici gata el îţi zice: haaai,încă puţin.Atunci el face mişcarea.Se loveşte şi începe să plângă.Apare imediat cineva care trebuia să aibă grijă de el şi începe să te ia la împins vagoane: dar tu eşti mare!Te pui în mintea copiilor?Bla,bla,bla...Mai departe de atât nu am apucat să ascult niciodată că nu mi se parea ceva interesant.
   

    Când vine în vizită cineva cu copii deja ştii cum se va petrece tot:lasă-l şi pe el la PC,bagă-i jocuri,arată-i cum să joace,numai CS ai?Ia şi tu unul de pe net,stai cu el că nu vezi că nu ştie cum să joace?(D-apăi pana mea,dacă nu ştie de ce se bagă în seamă?Eu când nu ştiu să fac ceva stau deoparte,zâmbesc şi par neinteresat,parcă deja plictisit de făcut ce nu ştiu să fac.).Şi lista poate să continue.S-a plictisit şi de PC.Amuză-l şi tu cumva,foloseşte-ţi imaginaţia(care imaginaţie femeie că mintea mea e în concediu medical.De fapt chiar ia pensie de handicapat!),dă-i de mâncare,du-l la budă,plimbă-l cu bicicleta.Da ce-s eu,maică-sa?
Cel mai enervant e că găsesc toţi interesant să-mi chinuie câinele.Dar hai că pot suporta asta dar cel mai grav e că toţi ajung la chitară.De obicei,când ştiu că vin copii,mi le pun undeva să nu le vadă,dar mai sunt şi surprins şi mă trezesc câteodată cu ei pe cap(la propriu).Le spui să le lase,să nu mai învârtă de cheiţe,să nu tragă de corzi,să nu le trântească,dar mintea lor alterată prelucrează informaţiile şi aud doar: distrugeeee,distrugeee =p~.
Nu ai ce face decât să îi pocneşti şi să o suporţi apoi pe maică-sa cum ţipă la tine.
Dacă eşti căsătorit.De câte ori nu ai vrut să faci sex şi a venit plodul peste tine în timpul actului cu întrebări stupide gen: Da ce faceţi?Ce-i aia?Mi-e foame.Dă-mi pe desene.Vreau să fac caca.Mama,iar e Lady Gaga la Tv.În ziua de azi ei nu mai cred în Baubau,cred în Lady Gaga.


    Dacă din greşeala mă îmbăt şi nu voi purta prezervativ şi nici nu o voi îndopa pe femeie cu pastile şi va rezulta un monstru,îl voi educa cum ştiu eu,nu cum ştiu alţii.Îl voi face să se urască pâna va creşte mai mare iar când va avea vârsta necesară va urî ceilalţi copii(am mai folosit asta undeva dar nu mai ştiu unde...)

4 Prostii scrise:

Stai tu calm, ca se indoapa femeia singura cu pastile:)) Iti spun eu...nu suntem asa de innebunite dupa monstruleti dinasta...

copiii sunt minunati...dar cateodata e si NOT...eu iubesc copiii, adevarul e ca nu am inca si poate de aceea...dar totusi trebuie si de astia mici sa ne inveseleasca zilele cand suntem batrani..

:)) am ras mult la articolu' asta. mnah,adevaru-i crunt,eu nu-i suport. adica-s draguti cat stau acolo de poza and stuff.. ma rog,exista si exceptii,am fost baby sitter la un copilutz,Andrei,era genial micutu,o sa-l iubesc mult timp; cum zicea el ca stie cum arata o femeie goala la numa' trei ani,cum imi explica teoria "evolultiolismului" :))
revenind, am ras mult la faza cu lady gaga :))

M-am amuzat teribil la postul asta, ma intreb doar care din situatiile exemplificate de tine a determinat aparitia lui :))

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top