marți, 24 august 2010

Donez organe


   Am rămas fără bani şi vine vremea festivalului.Nu ştiu exact când e dar trebuie să fie cândva vara asta.

     Mi-e lene să mă duc la muncă şi m-am hotărât să donez organe.De fapt "donez" sună a ceva gratis şi eu nu sunt o persoană a faptelor bune.Deci VÂND organe.Acuma nu ştiu ce organe îmi sunt necesare să supravieţuiesc dar o să fac o listă cu câteva care cred eu că îmi sunt inutile.

  • Plămâni-2 beri -Nu-mi trebuie că încape mai mult aer în mine fără ei.Doar ocupă spaţiul degeaba
  • Inima -2x50 Jack Daniels -Cui îi trebuie inima?Nu am nevoie de infarct
  • Jumate de ficat-1 RedBull pentru Jack Daniels -Jumătate îl mai păstrez pentru vremuri grele
  • Rinichi-Nu ştiu la ce folosesc dar mi-ar prinde bine înca o bere
  • Splina-o bere(mai scumpă ca celelalte)-Cui îi trebuie splină?Dacă fugi începe să te doară
  • 1 ochi-2 beri(dau şi 2 ochi pe 3 beri)-Cui îi trebuie ochi?Când te îmbeţi şi aşa începi să nu mai vezi
  • Creier-O gumă orbit să-mi menţin respiraţia proaspătă
  • Coloana vertebrală-50 Jack Daniels-Şi aşa nu o să mă mai pot ţine pe picioare.Îmi pun băutură într-o cască cu două doze şi nişte paie ca să pot să sorb băutura
  • Picioare-4 beri
  • Mâini-3 beri 
(Le dau pe toate cu 6 beri dacă le luaţi deodată) -Dacă nu o să mă mai pot mişca nu voi mai avea nevoie de ele
  • Organe genitale-Sunt valoroase aşa că-s mai scumpe-O scobitoare.Nu cred că o să-mi folosească la ceva dar e bine să ai aşa ceva.Pentru orice eventualitate


    Ştiu că unele par imposibil de de transferat dar le puteţi pune într-un borcan sau la congelator pe viitor.

ATENŢIE!!!Nu răspund pentru organe avariate ,cu defecte,eventual nefolositoare.Le luaţi pe propria răspundere.De asemenea nu returnez nimic.

Mai ofer şi servicii de reconsiliere,ucid soţi şi neveste la comandă,sex la domiciliu,actor faimos,fotomodel,amant şi nu în ultimul rând avocat pentru raţe de fermă.

5 Prostii scrise:

Pffffff=))))Merele fie cu tine, flacaule!

Bună.
Vrei să postezi articolele tale şi pe www.bambulica.com ?!
Dacă eşti de acord, sunt gata să-ţi ofer un cont de autor, cu care vei putea adăuga articolele de pe blogul tău personal.
Sunt interesat de articolele tale ironice, pline de sarcasm, cât şi de cele amuzante şi plăcute.
În speranţa că vom colabora,
Bambulica.com

Contact: bambulica@gmail.com

i'auzi bre'...cine crezi ca-ti ia bucatile de carne stricata? :))

Face pe anarhistu' dracu', nu ne raspunde si ne trateaza cu curu'.Pai bine, ma, Gigi, asa se face?![-(

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top