luni, 2 august 2010

Prima dată e într-adevăr ceva special

Prima gură de aer
   Vine doctorul,te ia de gât şi îţi dă două palme la cur ca să plângi.Nu ştiu de ce se obişnuieşte aşa.Probabil că la maternitate angajează numai medici gay ca să nu le f**ă pe femei când le vede crăcite cu păsărica la vedere.Dacă se naşte un băiat îi zice mamei: -ooo...e băiat.Uite mândria lui(şi începe să se joace cu boaşele tale încântat.Îţi mai dă două palme şi în gând îşi zice:bitchslap,bitchslap!).Atunci începi să plângi,desigur.Nu vrei să fii molestat...
   Dacă e fată îi dă şi ei două palme dar doar ca să o pedepsească(Alt copil inutil.Vai mie!)Aici fata automat plânge că nu i se pare corect.Nu e vina ei că spermatozoidul s-a agăţat în clanţă şi şi-a rupt cârnăciorul.


Primul căcat
   Trebuie inclus şi ăsta că întotdeauna tre' să fie ceva special.Asta e mai mult un fel de farsă făcută lu' tactu' sau lu' bunica(de şi dacă e bunica prin preajmă mai mult te caci de frică).Să zicem că te ia tactu' în braţe,mândrindu-se cu copilul său.Te învârte prin aer,se mai joacă şi el pe la organul tău genital,îşi mai înfinge barba aia în stomacul tău,şi iar te aruncă.Tu când te vezi prin aer şi apoi te uiţi la el că ţine gura deschisă mintea îţi joacă feste şi te crezi în război.Ce faci când eşti în război,în aer şi vezi inamicul cu garda jos?Lansezi bomba desigur.


Primul cuvânt
   Întotdeauna îi vezi pe cei din jur înjurând cu atâta dăruire şi pun atâta suflet în ceea ce spun încât crezi că e deosebit să înjuri.Dar ştii că nu tre' să-l rosteşti şi tu că ai văzut la părinţii tăi că atunci când mama îl înjură pe tata,mama o ia pe cocoaşă şi nu ai vrea să păţetşti şi tu asta.
   Nu poţi zice mama că se supără tata.Nu poţi zice tata că se supără mama.Ca să îi mulţumeşti pe amândoi spui "caca".Ei o să fie mulţumiţi;decât nimic mai bine aşa...


Primul pas
   Nu ştiu care e faza aici dar e asemănător cu primul desen,doar că invers.Primul desen:îţi dai cu culori pe faţă apoi te dai cu capul de foaie care e pe masă.Cu primul pas e ceva mai invers.Întâi te ridici,dai cu faţa de asfalt şi apoi începe să-ţi iasă culorile pe nas sau pe gură...


Prima bătaie
   Aici pur şi simplu ţi-o iei şi nu mai comentezi nimic.Speri că o să ajungă bătăuşul bătrân ca atunci să-l poţi bate.


Prima zi de şcoală
   Te duci cu maică-ta de mână,te pune în bancă şi să nu ai ghinionul să fii primul la catalog că nu ştii chiar din prima că tre' să zici prezent.
   Eu am avut noroc că eram ultimul.Stăteam în bancă,mă uitam la ăştia că spuneau ceva dar nu îi băgam în seamă.Mi se păreau mai interesanţi pereţii.A ajuns la mine şi parcă deja aveam creierul spălat.M-am trezit,m-am ridicat şi am spun prezent,din instinct.Nu ştiu care a fost faza dar a fost ciudat...


Prima întâlnire
   Întotdeauna prima întâlnire e cea mai stresantă.Pur şi simplu e ceva de genul:"odată şi odată tot tre' să o fac şi pe asta".Nu ştii ce sa îi spui persoanei de lângă tine dar vă lăudaţi a doua zi că sunteti împreună.


Primul sărut
   Trebuie sa fie ceva special,senzual.Te apropii încet de persoana care îţi place,o mângâi puţin dar nu ca pe un câine,zâmbiţi în tot acest timp,poate mai vă atingeţi feţele şi apoi contact,uşor,ochii se închid treptat şi începeţi să vă desfăşuraţi.Nu ca la mine că jucam fotbal,mi-a pus un dobitoc piedică,m-am rostogolit de trei ori şi i-am secerat altuia picioarele.Ăla a căzut peste mine şi nu ştiu cum de s-a nimerit că a căzut cu buzele lui în buzele mele.A durat cam trei secunte toată chestia asta.Când aveam încă buzele lipite a început să ţâşnească sângele şi cred că am leşinat că nu îmi mai amintesc ce s-a întâmplat după aia..


Prima partida de sex
   Îţi spui în gând cum îţi spuneai şi la prima întâlnire:"odată şi odată tot tre' să o fac şi pe asta.Sper să mă descurc.Dacă nu o să fie ea mulţumită măcar eu o să mă dau mare de acum şi când o să mă întrebe cineva dacă sunt virgin o să-i răspund cu mândrie-pff...virgini-s fraieri.Care mai e virgin la ora asta?"


Prima soţie
   E ca şi a doua,ca şi a treia,etc. etc.Necazuri.


Primul copil
   E ca şi al doilea,ca şi al treilea,etc. etc.Necazuri.


Primul divorţ
   Daca eşti Monica Columbeanu sau orice alta fufă sau de ce nu un "fuf" :-/ te bucuri mai tare decât dacă nu eşti ca ei.Cei care s-au căsătorit din interes se bucură că divorţează că primesc o parte din avere.Cei care se căsătoresc din dragoste se bucură că în sfârşit au scăpat de vita care a iubit-o odată şi care cred ca s-a înşelat că a iubit-o că mai bine se înţeleg ăia care se căsătoresc din interes.


Prima moarte
   Dacă ai noroc nu va mai fi şi a doua...
Singura parte rea e că nu ai de cine să-ţi mai baţi joc dacă a murit chestia aia care odată se mişca.În rest totul e bine:mănânci colivă,bei suc(de portocale că numai asta ştiu babacii),ai şi vin şi dacă ai noroc îţi mai revine şi ceva din testament.


Chevelle-I get it

0 Prostii scrise:

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top