vineri, 10 septembrie 2010

Începe şcoala fraierilor!!!


      Probabil că aţi ajuns aici din greşeală...
        O să încep cu o călduroasă încurajare pentru şcolarii din toată lumea:Ha ha...trebuie să mergeţi la şcoală şi eu nu.Nie nie nie nie nie niee.
       Iar va trebui să plângeţi când luaţi note proaste,când vă bate profesorul că nu v-aţi învăţat,când râd colegii de tine,când te dai la o fată din clasă/şcoală şi ea începe să râdă şi vine unu' din spate şi te pocneşte,când se trezeşte unu' şi începe să te enerveze ca să te trezeşti şi tu dacă el tot s-a trezit,când ai nevoie urgent la budă şi buda e ocupată cu fraierii care şi-au găsit să fumeze acolo(cred că vor doar să schimbe mirosul),când ţi se face rău şi verşi în mijlocul clasei(de fapt...asta e amuzant...)


       Sunt şi părţi bune în toată chestia asta cu şcoala.Sigur că îţi plăcea să dormi în bancă în timpul orelor plictisitoare aşa că dormeai 6-7 ore pe zi.Când ieşi în pauză,te duci la magazin,iei o pungă de naty şi un suc şi te mai gândeşti că nu ai luat destul dar nu mai ai bani,aşa că mai ascunzi ceva prin buzunare.Apoi te duci în şcoală,mesteci naty şi dai flegme pe pereţi cu colegii.Vă zic din propria experienţa că asta rămâne peste ani că nici femeia de serviciu nu are curaj să se atingă de aşa ceva.Şi nici nu are nimeni curaj să treacă atunci cand flegmele date pe tavan se preling din cauza forţei gravitaţionale.Aleluia Newton,bine că ai descoperit tu gravitaţia neghiobule!
     Daaa!!!Şcoala...:-<


     Totuşi,ştiu că tu,tocilarule care citeşti nu îmi dai dreptate când zic că şcoala e naşpa şi în momentul ăsta,în mintea ta,încerci să aduci cât mai multe argumente ca să-ţi impui punctul de vedere nefolositor.Acum nu mai eşti sigur dacă necesită efortul să mai spui ceva,aşa că citeşti să vezi ce tâmpenii mai scriu în continuare.Totuşi,aici ajungi la concluzia că tot ce am scris e o porcărie şi ţi-ai petrecut timpul degeaba când puteai să citeşti ceva folositor.Probabil că tot ce am scris despre psihicul vostru s-a adeverit.Dar numai pentru că am scris şi voi aţi citit căcaturile alea.E ca în experimentul ăla cu maimuţe....
    Cum am mai spus.Ai ajuns din greşeala aici.


        Dar vă dau câteva sfaturi.Ştiu că nu sunt înţelept şi nici pe departe nu gândesc,dar măcar am IQ-ul mai mare ca al unui struţ.SO TAKE THAT STRUŢ PROST!!!Da.Bagă-ţi capul în noroi că s-a terminat vara,nu mai eşti la mare,deci nu mai ai nisip.
     Da...sfaturile:
  • Când mestecati naty,aveţi grijă să ţineţi puţină din ciocolată,apoi să lansaţi flegma amestecată cu acea ciocolată,pe pereţii de-abia văruiţi ai şcolii.Aveţi grijă să lansaţi şi câteva în locuri ascunse,ca peste câţiva ani să vă întoarceţi şi să vă revedeţi opera de artă şi să ziceţi:aaaaa....ce vremuri 8->
  • Când copiaţi aveţi grijă să nu fiţi prinşi(d'oh),dar dacă vedeţi pe altcineva copiind pârâţi-l la profesor,dar să pară o glumă.Aşa nimeni nu o să vă poarte pică,ba chiar o să vă considere amuzant şi curajos.De ce să faci asta?Ca să nu dai tu de bănuit că şi tu copii
  • Dacă ţi se face somn(ce e inevitabil) şi nu mai poţi să stai treaz,asigură-te ca îi spui cuiva să te trezească dacă vine profesorul sau începi să sforăi
  • Dacă vreţi să copiaţi nu vă speriaţi când profesorul trece pe lângă voi sau se uită la voi.Citeşte din fiţuică şi păstrează întotdeauna o idee ca atunci când se uită la tine să vadă că scrii fără să citeşti de undeva
  • Înainte de un test,asigură-te că te aşezi în bancă cu un deştept sau un mai bun copiator.În caz că ştii că deşteptul nu o să-ţi dea să copii tot te aşezi în bancă cu el.În momente ca astea,din instinct vei şti ce să faci ca să copii de la el
  • Când furi ceva de la cineva,asigură-te că nimeni nu te-a văzut şi să nu atragi atenţia asupra ta.Cu o mişcare lină,naturală,treci pe lângă bancă sau persoana respectivă şi când aceasta e vulnerabilă(se uită în altă parte,îi distragi atenţia etc),sustragi obiectul şi îl ascunzi fără prea multe mişcări,apoi te duci undeva să nu fii la vedere şi îl ascunzi mai bine sau i-l dai cuiva de încredere să-l ţină până termini orele.Dacă se vorbeşte în clasă despre incident fii sigur că nu dai de bănuit.Comportă-te normal,bagă-te în seamă şi vorbeşte despre asta.Vei mai elimina din banuieli.Şi ca să fie totul perfect,aruncă bănuiala pe altcineva dar nu fi antipatic.Vei mai avea nevoie de acea persoană la urmatorul delict
      Nu mai ştiu ce sfaturi să vă mai dau că nu-mi amintesc prea multe de când eram pe la şcoala.Dacă dormi mai tot timpul nu prea ai multe amintiri.. 


  Înca ceva:Ha ha ha ha ha ha ha haaaaaaa,voi mergeţi la şcoală şi eu nu!!Nie nie nie nie nie niee 

9 Prostii scrise:

eu mai am 2 saptamani......incep la 1 octombrie :D

Dar tot incepi :))).Eu cred ca ma gandesc sa incep prin primavara :-/...dar nu sunt sigur inca

ete nah...eu mai am 3 saptamani:D

aaa stai un pic...gigi al nostru e bobocel la facultate!!!!!

@Goth
Daca va mai laudati mult eu nu o mai incep >:)
@ Unghia
Nu-s la facultate wai...nu am eu asa multa minte

Sa stii b-)..chiar ca ti-am zis-o:>

Stai stai stai!!!!Unghia?=))))))))))))))Baaaaa, l-ai distrus cu asta!Nici Mucigay, nici eu nu l-am varuit asa tare!:))

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top