duminică, 9 mai 2010

Chat...ceva crestinesc



Stau in clasa si imi vad de treaba ca de obicei.Invat in pauza si in ore,imi ajut si imi iubesc colegii,nu-s gay,stau cuminte si imi scot din greseala telefonul [dar din greseala ca doar nu avem voie cu telefoane la scoala] cand un coleg mi-l insfaca.Eu il rog frumos sa mi-l dea inapoi ca si asa am incalcat destul regulile aducandu-l la scoala.El e dragut si imi spune: "Sugi nasu' mamilucule,ti-l dau cand o sa-l vezi in mana la tine!"Ce bine,zic eu.M-am mai linistit.Dar vezi sa nu uiti sa mi-l dai ok?...ookk imi zic tot eu in gand dar am rostit ca si cum ar fi rostit el.
Il butoneaza toata pauza.Incep sa ma ingrijorez...Vai mie,incepe ora.O sa fie un delicvent daca nu il inchide.Eu o sa fiu un delicvent daca nu-l inchide.Incepe ora el butoneaza incontinuu.Incep sa plang gandindu-ma la ce viata ma asteapta cand aud o voce in decor:"Kill-iar te smiorcai?Ce dracu' mai ai de data asta?"Eu ca sa nu-l dau de gol, pentru ca nu-s un coleg rau zic la doamna profesoara:"Doamna,era o furnica pe banca mea si din greseala am pus cartile peste ea.Dar din greseala."Si ea cu un glas bland dar patrunzator zice:"Tot un fraier ai ramas...pun pariu ca esti virgin!".Toata clasa incepe sa rada dar nu stiu de ce.Doar sunt virgin.Nu am pacatuit si nici nu am ganduri necurate.In fine!Imi cobor capul si acum incep sa plang pe bune.


Trec doua ore de cand mi-a luat colegul meu telefonul.Vine in pauza la mine si imi zice:"uite mamilucule,poate ai si tu ce face de-acu' inainte" si imi intoarce telefonul.Ma uit mirat;ce sa fie oare?Si fac niste calcule complicate si ajung la concluzia ca e un chat pentru flirt.Incep a ma inrosi la fata.Vai mie!(imi zic in gand)Cum mi-am putut odihni privirea spre asa ceva.Vai mie!imi mai zic odata.
Dar stau...analizez situatia,ma mai gandesc la ce teme am de facut pana maine si ajung la concluzia ca poate nu o fi ceva rau.Adica doar vorbesti putin cu lumea.Flirt nu cred ca se refera la ceva neaparat erotic.Cred ca se refera la persoane "filtrate".Adica gentalmeni si doamne sofisticate.Ma bag in seama pe acolo zicand ceva frumos ce m-a invatat colegul meu drag:"sugeti nasu'".Nu imi raspunde nimeni.Stau iar,analizes situatia,ma gandesc la stirile de la ora 5 si la documentarul de pe discovery vizionat aseara inainte de ora 9 si ajung la concluzia:dar daca trebuie dat refresh?Dau un refresh si vad un mesaj privat de la o domnisoara:"ti-o sug eu".Am ramas pietrificat.Imi zic ca poate asa o fi salutul si o intreb de unde e?Ea imi zice ca dintr-un judet alaturat si ii zic de unde sunt eu.Ea raspunde ca are drum prin judetul meu si eu ii zic ca e bine sa vizitezi si alte orase.Am intrebat-o cand ajunge prin oras poate ne intalnim la biserica si mai stam putin de vorba despre...despre...despre crestinism :|.Ea imi zice o ora si dupa aia imi zice de cat o am?Eu nu stiam la ce se refera dar ca sa nu par incult i-am zis:"ce-ar fi sa vii si o sa vezi tu".Ea raspunde pozitiv si pare incantata.Imi zic in gand ce bine!Am mai facut o persoana fericita.


Trec orele si ajung acasa teafar:nu mai erau baietii pe-afara ca aveau niste treaba prin centrul orasului;cred ca vroiau sa cunoasca si alte persoane.
Fericit asteptand cu nerabdare ora sosirii doamnisoarei adorm.Ma trezesc si ma uit la ceas.Vai mie!Cat e ceasul!?!?!Imi fac patul si grabit ma indrept spre biserica.Ma uit debusolat.Nici urma de acea prsoana.Dezamagit ma pun pe o banca si incep a plange.Trece lumea pe langa mine si incep toti sa rada.Imi ridic privirea si cu ochii in lacrimi incep sa le zambesc.Ma bucur ca am mai facut pe cineva fericit.Iau telefonul din buzunar si deschid pagina cu chatul.Vad tot felul de mesaje gen:"vreau baiat pentru diseara","sunt singurica si mie frica de baubau...nu vii sa imi tii de urat?","care vb si cu mine,pwp".Si vad un mesaj privat de la o persoana:"ti-as suge-o eu".Nestiind despre ce vorbeste ii raspund:"imi pare rau,nu am bomboane si ar fi neigienic sa iei de la altul in primul rand" si acea persoana incepe sa rada.Ce bine imi pare...am mai facut o persoana fericita.Dar m-am intrebat de multe ori oare cum arata persoanele din spatele acelor randuri scrise cu asa multa pasiune?Pun pariu ca sunt doamne fine si gentalmeni si sunt asa sofisticati incat folosesc un limbaj strain mie.Sper sa ii pot vedea odata si odata...


Asa ca fac apel la toti.Intrati si voi pe chat si poate ne intalnim acolo.Mai vorbim despe lucruri bune si despre ce merita cu adevarat discutat:iubirea

PS:daca vezi unu vorbind ca e singur,urat,virgin,fara bani,fara masina si timid nu-s eu ala...

8 Prostii scrise:

Daaa..sunt sigura ca esti tu ala:-?

=)) genial! tine-o tot asa! :D

Daa?Poate ca o s-o tin!!! :-" :))

Hahahahahahahaaaaaaaaaaa=))))))))

MA!!Tot imi aduceti aminte de blogul asta si de fiecare data tot imi zic ca ar mai trebui sa scriu ceva pe el :-j

ba da slaba mai eati

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top