miercuri, 19 mai 2010

FUCK OFF!!!

Mi-am sacrificat o parte din pretiosul meu timp liber si asa putin ca sa va las un mesaj:FUCK OFF!!!

Aici fac referire in special la persoanele care au avut contact vizual cu mine.Sau mai degraba spus cu parul meu...
Incetati odata!Chiar nu exista persoana care sa-mi spuna:"uai da tu ai par alb!","uai da tu ai imbatranit!","uai da tu stiai ca ai par alb?","uai da tu cati ani ai?Stiai ca ai par alb?".Toti va intrebati de ce am par alb.Raspunsul e simplu de si nu va priveste:DE MERE!!! .Chiar trebuie sa o spuneti?Eu va intreb pe voi daca sunteti virgini sau daca ati avut vreodata un cos pe cur?NU!

Daca as avea cate 1000$ pentu fiecare persoana care mi-a amintit ca am par alb probabil ca as avea...as avea multi bani :|.Daca o sa-l omoare astia pe Basescu o sa candidez eu la presedentie si o sa instaurez din nou comunismul.Dupa un timp o sa dau legea:"daca o persoana se ia de parul meu,pomeneste ceva de el in afara de cat e de misto are de ales intre doua pedepse(care dupa un alt timp o sa devina trei):ori plateste o amenda enorma care sa nu si-o poata permite in final ajungand la executie ori moare intr-un mod onorabil la TV spunand cat de maret si de fensi sunt.A treia nu v-o mai spun ca inca nu m-am gandit la ea pentru ca o voi gandi dupa un timp.Probabil ca nu e necesar comunismul dar poate o sa par mai credibil asa.

Sau mi-am mai propus ceva...
De acum o sa umblu cu un penson dupa mine si cu vopsea alba si daca mai spune cineva ceva despre parul meu fac o miscare din incheietura si il murdaresc cu alb pe par si incep sa rad:"HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAHAHAAAAAAA!!!Acum cine are par alb?Tu ai!FRAIERE!HAHAHAHAAAA!Huu,ai par alb.Nu as putea.HAHAHAA!!" Si aud acea persoana ca zice:"ba da...ai putea.De fapt pe mine doar m-ai murdarit putin dar ma spal si se duce.Dar tu poti sa te speli cat vrei ca nu se duce.Mosule!HAHAHAHAA!In your face!"Si incep sa plang ca un emoloc blestemand viata si ascultand Tokio Hotel :((
Vad ca asta nu merge deci raman la primul plan.

Aveti grija ce spuneti de acum ca va tin eu minte!Am memorie.Am memorie slaba dar o sa va scriu pe un carnetel si o sa vedeti voi ce patiti cand voi ajunge presedinte.Puteti sa ma strigati de pe-acum MARETE CONDUCATOR CU PAR TRENDY

PS:Mesajul poate sa fie pentru oricine nu numai pentru cei care se ia de parul meu.

5 Prostii scrise:

:)) tare ma!:)) eu inca nu am parul alb. Dar tu de ce ai parul alb? eh.. eu as vrea sa fie de pere:-j..:p :))in your face!

Bine, bine, MARETE CONDUCATOR CU PARU' ALB!

ci par smecsi ai :D



...chiar daca e alb :|

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top