duminică, 9 mai 2010

Sfarsit...



Orice lucrare are un inceput si un sfarsit.Dar mijloc nu are nimeni?M-am saturat ca la toti vad:"sa incepem cu inceputul...","hmm...pentru inceput voi spune...","mi-am facut bloc si as vrea sa incep cu inceputul" sau chestii din astea.Dar nimeni nu ajunge la mijloc?Mai si cand ajungi la mijloc ar trebui sa spui: "si acum pentu mijloc o sa pun ceva un punct culminant" sau "in sfarsit am ajuns la mijloc,mai am inca pe-atat si termin.Uraa!!"

In fine acu' ca am ajuns la mijloc si mai am inca pe-atat de scris voi umple golul cu ceva pentru ca nu mai stiu ce sa scriu.Probabil il voi umple cu mai mult scris sau cu mai mult gol.Chiar!Il voi umple cu mai mult gol si nimeni nu o sa ma banuiasca:nia ha haa>:)

Icep sa-l umplu cu gol(dar voi nu veti sti):









Am ajuns si la sfarsit.Mi s-a dus din inspiratie din cat am scris mai sus.Deja ma doare mana dreapta,dar nu de la scris.Am cazut ca blegul de pe skate dar nu veti sti nici asta.Si stiti de ce?DE MERE!!!

Parca inceputul mi s-a parut ceva mai lung si asa ca trebuie sa inchei cu ceva mai pe masura inceputului.O sa inchei chiar cu sfarsitul.Am incheiat dar tot e mai lung inceputul.Il voi mai umple cu putin spatiu:

fraiere

uratule

ornitorincule

SFARSIT!



PS:cenzurati-va cuvintele daca doriti sa ma injurati.

2 Prostii scrise:

******* :))) acum te injur.. nu esti sanatos :|... cica.. "acum ma doare mana dreapta, dar nu de la scris ci fiinda am cazut ca prostul de pe skate" :)) GENIAL!

Chiar am cazut :))...si ziua urmatoare a inceput sa ma doara si stanga si nu mai puteam sa le misc aproape :-j.Nici acu nu mi-a trecut de tot:-?

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top