joi, 20 mai 2010

ha?

Stau azi in ore si ma gandesc…bine poate ca deja am exagerat putin.Reformulez:stau azi in ore si cand sa adorm imi vine un gand in minte si trece la fel de rapid cum a venit.Imi zic poate ca a fost o musca si imi continui somnul.Trec 5 minute si se repeta chestia.A naibii musca,nu ma lasa sa dorm si incep a flutura din maini dandu-mi palme peste fata si sufland.Parca simt o durere dupa cap…era colegamiu.Mi-a dat o castana sa imi revin.Eu i-am zis:”dar unde am plecat?”El s-a obisnuit cu prostia mea si ma linisteste si imi zice sa dorm,ca nu-i nimic.What ever!Poate chiar asta o sa fac!

Am apucat sa adorm si simt o durere imensa.Ma doare capul ingrozitor si ii zic la profa sa ma lase la buda ca nu ma simt prea bine.Ea imi da aprobarea zicandu-mi sa ma duc,doar nu am vrea sa se intample accidente.Ma uit confuz la ea,imi intorc privirea spre clasa,ma uit la bec;era stins.Oare de ce e stins?Nu mai stau sa gandesc pentru ca stiu ca daca gandesc ma doare capul.
Ies,ajung la buda,ma uit in oglinda,ma indepartez de oglinda.Mai bine stau departe de oglinda ca e stricata.Nu-mi pot vedea chipul fara defecte in schimb ma vad ca un gnom;Da…e stricata!
Ma duc,dau sa ma asez pe buda si imi zic:”hei,stai asa ca nu de asta am venit aici.De ce naiba am venit aici?” si dau sa plec cand imi revine durerea.Incerc totusi sa gandesc chiar daca stiu ca o sa ma doara capul.Imi incordez muschii laterali si incep sa scot un sunet ascutit cand deodata ma tranteste inteligenta:”stai asa…daca ma doare capul inseamna ca gandesc.De asta ma doare capul!”Parca sunt mai fericit.Dau sa ma duc in clasa cand iar ma ia durerea de cap si imi revine inteligenta:”dar daca gandesc oare ce gandesc?”Si stau si ma gandesc la ce oare ma gandesc cand ma gandesc?Durerea se amplifica si aproape imi vine inteligenta dar nu a fost sa fie de data asta.

In fine.Ma duc in clasa si dau cu capul de calorifer incercand sa ma inchei la sireturi.Blegul de mine!Nici macar nu-mi inchei sireturile dar nu-mi dadeam seama daca nu dadeam cu capul de calorifer ca dupa aia sa ma doara capul deci in final gandind.

Acum stiu si fara sa gandesc ca daca ma doare capul inseamna ca gandesc.Dar tot nu stiu de ce m-a durut capul in ora cand sa adorm.Probabil m-am lovit sau era de la musca.Musca bastarda.Daca te prind data viitoare o sa te pun sa gandesti sa vezi si tu ce naspa e!




Stai!Despre ce e vorba?

2 Prostii scrise:

ce-a fost asta? :))

A fost vorba de altceva la inceput dar a iesit asta care nu are legatura cu ce vroiam sa scriu :-j

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top