vineri, 4 iunie 2010

Eu e sadic.Nia ha haa >:)

Cred ca nu ma priveste…si stiu ca nu ma priveste dar am vazut la cativa pe “bloc” un concurs interesant despre ceva sadic :-? .Pai ma gandeam sa scriu si eu ceva…ce-mi trece prin minte [chiar daca nu ma priveste dar mi se pare amuzant…adica ma face sa ma simt mai bine gandindu-ma la chestii din astea :)) ]Nuu…va rog…nu ma premiati…stiu ca merit…va rog…chiar nu trebuie!

Dar nu stiu cum sa incep =)) Totusi…

Tot ce vreau e sa beau o gura de kreskova si sa mai iau o gura din shaorma aia care a ramas de la Craciun (o pastrez pentru ocazii speciale SE STIEE b-) ).Crezand ca e o ocazie destul de speciala sa urmaresti un episod dintr-un desen care l-ai mai vazut de vreo trei-patru ori am zis sa dau mucegaiul deoparte si sa infulec.Dar de unde…cand sa iau o gura a inceput reclama : firai tu reclama!Daca tu trebuie sa incepi ti-ar convine sa se bage un film peste tine?Asa credeam si eu…


Capra crapa piatra-n patru,crape capul caprei cum a crapat ea piatra-n patru !!!


Chestia e ca mi s-a rupt pur si simplu lantul de la bicicleta si vai mie…cred ca m-am enervat si tre’ sa ma razbun pe cineva asa ca iau prima persoana care-mi vine in cale si…si il ocolesc ca era cata gorila de om :|
Merg mai departe,vad un pusti cam in jumate cat mine si ma iau de el:
-Ba tu stii ce-i asta?
-Un lant? Raspunde el mirat
-Dooh…ce prost esti!
-Singurul prost de-aici esti tu (zise el in soapta)---dar n-am auzit asta.Da de ce sunt prost?
-Pff.De mere wai! (si fug bucuros catre bicicleta razand ca un gnom manacand ciocolata Africana-cu alune b-) )
Asta da…eu e sadic : O YEAH!

In fine…Mancam un baton de ciocolata si am auzit o manea la un cocalar pe telefonul lui de douajde milioane.In momentul ala m-am desprins de batonul meu pretios si din greseala,repet,DIN GRESEALA a ajuns la el in ochi.Sincer nu stiu cum s-a intamplat asta dar cand incercam sa-l ajut, sa-l scot mi-a alunecat degetul mare de la picior adanc in ochiul lui.O alta greseala ce nu mi-o pot ierta.Cand sa-mi cer scuze am dat sa scot batista sa-i sterg sangele dar am uitat ca am furat piper de la restaurant si l-am pus in batista.Ma rog…poate nu a observa :| .Cred ca i s-au dus sprancenele cat am frecat cu batista la ochi;nu-i nimic!Am exact ce trebuie.Si scot gentil stioul meu din colectia de stilouri de 2 milioane,il inmoi in gura si cu talentul meu de pictor incep a sculpta niste sprancene frumoase.Ce priceput sunt b-) .Au iesit de parca am pictat pe craniu.Ii fac o poza si o pun pe HI5 : eu face desen tare b-)

Chestia e ca am vazut un documentar despre balene si ma gandeam cum ar fi viata fara balene: ei bine eu cred ca pamantul ar fi mai usor si ar pluti si nu ar fi ceva bine pentru ca s-ar inalta spre soare si ne-am praji.Asa ca m-am dus in mare si am aruncat un kilogram de sticle goale si 3 butoaie de petrol.Am facut o fapta buna.Multumiti-mi nefericitilor!V-am salvat.


De fiecare data cand fumez ma gandesc la camile.De ce nu adormim copiii cum adoarme Basescu cainii?
De ce nu ii executa pe cei condamnati la moarte punandu-le un scalp de camila pe cap si cred ca stiti restul ca ati invatat la istorie :)).Nu?Pai nici eu nu stiu.Doar ca ii lasa in soare si scalpul acela se strangea cu timpul si le presa capul plesnindu-le in final.
Dus?Picatura chinezeasca nu-i buna?Tot apa e,tot picura si iti da si o senzatie…sa zicem diferita…
Cui ii trebuie carusel cand are vestita roata in care s-a dat Horea si Closca?Pe ei nu pare ca i-a deranjat prea tare.Au fost asa uimiti ca nu au mai zis nimic dupa aia…
Miss Romania?Chiar eu o sa o incoronez:deja i-am impletit o coroana din spini..
Ce fericiti sunt copiii cum alearga ei in voia lor.Ma gandesc cu ar alerga daca li s-ar itampla un accident tragic…Doi copii se jucau odata cu artificiile...ce fericiti erau ei…Un copil se plimba cu o antena pet timp de ploaie…ce fericit era el…Un copil a plecat la munte cu familia lui…ce fericiti erau ei…Doi copii se jucau de-a Zorro…ce fericiti erau ei…Un camin plin de copii a luat foc…ce fericiti alergau toti...


Intotdeauna am visat ca atunci cand mor sa nu mor pe strada.Daca vine un caine si ma musca crezandu-ma cina lui?Cum o sa-l fugaresc daca nu ma pot misca?Cum voi suporta durerea?Daca incep a plange?Cine imi va sterge lacrimile pentru ca am alergie de la lacrimi si cand lacrimez ma ia cu mancarimi.Ce senzatie neplacuta…


Oare in iad au aer conditionat?Ca eu transpir mult si nu vreau sa-mi murdaresc hainele noi care o sa le imbrac cand voi ajunge acolo…

Cat de mare o fi un ou mic?

Cateodata imi doresc sa imi pun un gadget la blog ca pentru fiecare litera citita sa simtiti niste intepaturi ca de ac…de albina,sa va invatati minte sa nu mai cititi toate porcariile pe care le scriu!

GUD NAIT!!!


PS : Odata am furat bomboana unui copil >:)

1 Prostii scrise:

tare:))vezi sa nu ne intape prea tare:))

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top