sâmbătă, 5 iunie 2010

LEAPSA...cica :|

Uite ca am primit si eu o leapsa de la Iulia .Nu am mai primit niciuna pana acum(cred) si ma simt....la fel :-? :-j

1. Tu in ce poveste crezi?
R:Sunt si povesti reale?Adica povestile care le stiu eu sunt cele de la scoala gen "Harap-Alb" sau "Scufita Rosie" s.a :))

2. Ce film vechi te face sa simti furnici si fluturi pe tot corpul?
R:Hmm...film vechi?Cred ca aici ar trebui sa fie unul cu un subiect de dragoste ceva dar...dar nu :)).Cred ca un film cu multe batai sa zicem "Twin warriors".Nu stiu daca e la categoria film vechi dar cred ca '93 e ceva nu? :|

3.Ce filme te fac sa razi si sa plangi in acelasi timp.
R:Aici se incadreaza la sigur filmele de comedie.Doar ele ma fac sa rad si plang in acelasi timp.Adica rad pana imi dau lacrimile.Cred ca la asta se refera...Nu stiu exact la care film am ras pana mi-au dat lacrimile dar cred ca au fost vreo doua,care le-am vazut cu cineva care apreciaza comedia desigur.

4. Ce actor ti-a placut/ iti place?
R:Mia placut/imi place/imi va place Jet Li.Hi iz za best of za best!

Acum ar trebui sa expediez leapsa asta mai departe dar nu stiu cui.O sa incerc cu :MiuzicPerfiujion ,Miss Spirocheta , Criszszzsu , Den si cui o mai vrea :-??

3 Prostii scrise:

Ciudata leapsa, da sa vad ce pot sa scot din ea:))
Si Jet Li e naspa, pentru ca e asiatic si asiaticii sunt mici din toate punctele de vedere!

Daca voi va ganditi numai la prostii...

FAIN:)).MI-AU PLACUT RASPUNSURILE

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top