marți, 29 iunie 2010

Schimbare nume + logo

   S-a rezolvat cu lenea pentru câteva minute.Din timpul meu ocupat de leneveală mi-am făcut şi puţin timp ca să îmi ocup timpul şi cu altceva.Probabil că nu aţi observat sau pur şi simplu nu vă interesează dar pentru cei fără simţul observaţiei o să mă dau de gol:am schimbat atât numele cât şi logo-ul blogului.

  Mi se parea cam stupit să se cheme "Vorbe de-aiurea" pentu că nu avea niciun sens aşa că m-am hotarât să-i schimb numele în "Zero sens".Nu ştiu cât sens are asta dar eu ştiu că nu are deloc sens.

  Am pus şi nişte femei la siglă pentru atenţia publicului:mai ales pentru masculi că le place să vadă ceva forme dar şi pentru femele că şi ele sunt mai lesbiene din fire şi le place şi lor să se pupe cu alte fete.


         Dacă eşti nou şi crezi că nu ştii despre ce e vorba,sau chiar dacă ai mai intrat pe blogul acesta dar ai fost prea ocupat gandindu-te ce fraier sunt ,o să pun vechiul logo si noul logo.Le puteţi compara,critica şi face sex apoi că nu îmi pasă.Le pun doar ca să mă uit eu la ele şi să plâng când îmi aduc aminte ce vremuri....ce vremuri...
  P.S.-dacă daţi cu şoarecu' peste imagine se va mări

      Vechiul logo cu nume expirat :"Vorbe de-aiurea"

      Noul logo cu nume inspirat:"Zero sens" + gagici


      Hei hei acolo,nu plângeţi.Mă puteţi înjura şi blestema ca să vă simţiţi mai bine.
Vreau să ştiu care vă convine şi vi se pare mai cul aşa că o să încerc să pun un chestionar în dreapta blogului.

5 Prostii scrise:

s-a reinfiintat partidul comunist :|

O nuu...eu trebuia sa-l reinfiintez X(

blogu' tau suge nasu'! Nu imi place nici logoul vechi, iar asta nou e si mai praff.. Deci... nu are nici un sens :)) Serios acum... logo-ul trebuie sa fie (sau sa para) profesional, sa discret, usor de citit, dar fara sa iti sara in fata. Primul logo era mai ok decat aberatia asta.
Si inca o chestie care nu imi place la blogul tau: chestionarul ala pus la fiecare postare (interesant, distractiv, extraordinar) nu are nici o relevanta daca nu are nici macar un calificativ extraordinar. Daca 100 de oameni ti-ar placea articolul iar 1000 ar fi apasat "mai te'n pizda matii?!" - se intampla urmatoarea faza : iti spuneai "ohh, ce tare sunt!" si mai scriai un articol asemanator.

Sper ca nu te-am ofensat cu parerile mele, eu doar spun ce ma deranjeaza si asta nu e deloc un caz aparte! ;)

Nu m-ai ofensat iar in ceea ce priveste chestionarul ai dreptate cred...ca mie nici nu imi apare :)).Eu doar am bifat acolo sa apara dar nu l-am vazut nici odata.
Si logo-ul mi se pare usor de descifrat,e scris cu majuscule,chiar nu vad ce nu ai putea sa intelegi din el.La urma urmei cui ii pasa de blogul meu?Care e interesat de el ii place si asa.Important e sa-mi placa mie ca nu-mi pasa de restul.

Ah...si eu am voatat ca suge nasu' ;)

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top