marți, 15 iunie 2010

Message

Am găsit două mesaje în superbul meu telefon care costă mult şi care bineînţeles că nu are niciun defect că nu îl am de mult timp şi l-am luat de nou.Se aude foarte bine,semnal full tot timpul,aspect impecabil,credit MAXIM AM SPUS şi...of,bine;poate că am minţit puţin...cam de la fraza cu "superbul meu telefon".Bine că aveţi voi telefoane de treijde milioane :-L .Dar totuşi e un adevăr în toată acea descriere : e al meu...


Despre ce era vorba?În fine...am mai spus că am găsit două mesaje în telefonul meu?Nu ştiu ce am vrut să spun când le-am scris,poate se crede cineva deştept şi îmi zice şi mie.


Mesaj 1 : Roger...OZN-urile au aterizat...şi-au făcut apariţia şi au dispărut în Marea Neagra...şeful necesită recuperare.

Mesaj 2 : Doi fraţi mergeau odată după pufuleţi...în drum spre magazin ei făceau paşi şi păşeau mergând şi înderptându-se spre magazin...când să traverseze strada venea o dacie roşie cu viteza...când văzu asta,cel mic a traversat strada şi cel mare :|...apoi s-au dus după pufuleţi 8-)



Nu ştiu ce m-a apucat să scriu cu diacritice.Probabil mă plictiseam prea tare.

5 Prostii scrise:

foarte tare postarea :))
si eu am o boala pe aia cu telefoane de treij de milioane :-L nu mai stiu exact motivele dar oricare ar fi ele, bine ca sunt.

Da.Nu e mai bine de noi ca avem telefoane imprumutate? :))

Oo daa:)))Numa' tu puteai sa scrii asa ceva; nici eu nu pot fi mai incoerenta, bre:))@-)

Si scoate'ti verif icarea asta tampita..ce ii pasa blogspotului daca's om sau nu?:-l

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top