sâmbătă, 10 septembrie 2011


Dimineaţa când mă cac, mă gândesc la ce-am făcut
Îmi vin multe chestii-n cap, ce-am f***t şi ce-am pierdut?

Spun stop!Gata cu gânditul!Ce?Vrei să mă doară capu'?
Trag nădragii şi-nchid şlitul.Să nu uit să pun capacu'
Ies din baie toţi grămadă, toţi pe mine să mă bată.
Le zic: ce-aveţi toţi de-odată?Cum?Iar te-ai căcat în cadă!

Şi-apoi cu toţi m-au pus să fac curat, s-au supărat
Le-am zis doar: ce n-aţi mai văzut în viaţa voatstră un căcat?
Milogilor spălaţi voi că eu de-acasă am plecat!
Îmi iau viaţa în dinţi, 3 lei şi pa părinţi.

Când am ieşit afară am înjurat şi am ţipat.
Tu-ţi paragul tău de lemn, că m-am împiedicat!
În fine...am căzut, am plâns, m-am ridicat
Şi-mi zic în gând: băi nene, doar pentru un căcat...

Oftez, merg mai departe, privesc viaţa în ochi.Halal!
Încerc să par matur şi ma piş pe-un spital.
Ei m-au atenţionat.Au zis că nu se face-aşa măi vere, cică
Dar ce, că am rămas captat la un bidon de bere şi-o gacică.

I-am cerut întalnire tipei cu masca alba,
I-am zis: hei dragă, eşti caldă, haide cu mine la o halbă!
Atunci întoarce capul, cu ochi cuceritori de divă mă priveşte,
Îşi dă jos masca, privesc, are barbă şi mă pocneşte.

Încep să plâng şi-i ţip în faţă: ho că nu-s gay bou' dracu'!
Dar el se-nfurie mai tare şi-mi dă de-mi crapă capu'.
Am trecut şi de asta, tăcut am îndurat,
C-a-nceput să miroasă şi toţi m-au alungat.
Şi-mi zic în gând: băi nene, doar pentru un căcat...

Mă-ntorc acasă şi-i zăresc pe toţi ce mă aşteaptă,
Castane de la toţi primesc...bă ce lume nedreaptă!
În loc să îmi vorbească frumos, civilizat
Cum mi-am imaginat,m-am bucurat şi am sperat,
Ei au ales să plec şi chiar m-au alungat.
Şi-mi zic în gand: băi nene, ce viaţă de căcat...

0 Prostii scrise:

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top