sâmbătă, 10 septembrie 2011

Feisbuc sucks!

  O să încep finuţ.GÂTU' MĂTII DE FEISBUC!Ştiam că e degeaba da acu' cred că e pe datorie.Mi-au dezactivat contul că aveam date false.Urma să mă uit la filmul cu feisbuc da m-am razgândit.Dă-i dracu' !

     Nu e mare lucru.Sunt calm.Chiar foarte calm.Am mâncat un kiwi.Dar mă gândesc...unde-mi mai pierd eu vremea?Cum mai spionez lumea acum?Cum mai par a fi normal?Cum fac ce fac şi ceilalţi?Când mi-am spălat ultima dată şosetele?Oare acum dacă aveam feisbuc ce făceam?Câţi bani fac ăia din feisbuc?(poate că ar trebui să mă uit totuşi la film...)N-au de pierdut ei dacă dezactivează conturile ca pulile?Să mă sinucid din cauza asta?Merită să mă pocăiesc dacă nu mai pot înjura pe feisbuc?CE E DE MÂNCARE?!?!?!

     În fine.Acolo mi-a dat o adresă pentru reclamaţii.Am completat pe acolo şi nu am rezolvat nimic.Am zis că nu-i nimic, aşa se întâmplă de obicei.Le-am trimis mai multe mailuri deodată, am zis sa îi floodez.Dar nici asta nu a mers.M-am uitat pe iutub la o metodă de închis calculatoarele de la distanţă.Şi am văzut pe unu cum a aflat ip-ul la gugăl şi urma să-l închida.Da a spus că nu vrea sa închidă gugălul că e ilegal şi tre' să meargă şi la budă...Aşa că am încercat şi eu metota aia.Am aflat ip-ul şi...şi nu a mers.Firar!Iar nu am rezolvat nimic.Nu-i bai.Sunt obişnuit.
  În cele din urmă m-am gândit să le scriu.Le-am zis: "Mă!Activaţi-mi contul că vă muiesc!"

    I-am intimidat că nu am primit răspuns de la ei câteva zile.Daaar în cele din urmă şi-au făcut curaj şi mi-au răspuns.
    Au băgat nişte abureli cum că-s un fals şi nu îmi activează înapoi contul.Cred că mi-au spus să sug nasu' da nu ştiu engleza, da am înteles mesaju principal.Aşa ca le-am trimis şi eu mesaj înapoi.

  Mai bine mă bag la un cs.Ce au să facă?Sa ma baneze şi acolo?

0 Prostii scrise:

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top