sâmbătă, 10 septembrie 2011

Siiiii am revenit!

   Mai bătrân, mai fără chef de facut ceva, mai fără un loc de muncă(în fond de asta mă ocup iar de blogul ăsta inutil, că mă plictisesc prea tare şi dacă mă bag la CS mă enervez că mor tot timpul), mai bătut în cap, mai fără pic de umor, mai inutil...
 
  În fine.Am lucrat 2 zile la blogul ăsta.O zi ca să fac ceva ce nu am reuşit nici până acum să fac şi am lasat-o baltă ca să nu mă mai enervez şi să-mi iasă peri albi, că mă enervez mai tare când pomeneşte cineva ceva de părul meu alb.Dacă nu ştii despre ce e vorba atunci ar trebui să arunci o privire aici.
  Nu o să stau să fac ss-uri, să explic ce face fiecare chestie şi unde se gaseşte.Poate descoperi singur.Dacă nu te descurci dă-mi un mail, să nu vadă lumea cât de varză eşti.Promit că o să fac un screenshot la mail şi o să-l postez pe blog, alături de cateva cuvinte de încurajare.Dacă nu-mi ştii adresa de mail şi nici nu te oboseşti să o cauţi nu-i nimic.În colţul din stânga sus al blogului am pus o chestie unde vei putea să-mi trimiţi mesaje în particular, să nu mai vadă tot omu' ce ai tu de spus.Apropo de asta, dacă tot ai aruncat cu ochiu' în stânga sus la blog, ai şi un chat acolo.Daa :-? Nu prea ai ce face cu el decât dacă-s şi alte persoane pe chat.Dar hei, vei putea să faci striptease la web dacă ai noroc.

  Am facut şi un fel de logo al blogului.Nu vorbesc de ăla cu femei.Ăla rămâne aşa chiar de nu îţi convine.Şi din câte ştiu s-a votat contra schimbării lui, dar eu tot l-am schimbat.Ce-mi pasă mie de ei?...Despre ăsta vorbesc.Realizezi că am pus două link-uri până acum nu?Cuvintele alea mai mari şi de altă culoare sunt link-uri.Mă gândeam să pun adresa întreagă da am zis că te prinzi tu.Dar ca să fiu mai sigur ţi-am şi explicat.
  Acesta e logo-ul.Voi face în curând şi un banner cu el, nu ca să îl pui şi tu pe blogul tău dacă ai unul ci aşa...să mă aflu în treabă.Ăsta e logo-ul despre care tot am vorbit şi mă dor degetele de la atâta vorbit:


  Dap...Am şi pagina de feisbuc :-? Dacă nu cumva ai zărit-o în dreapta blogului iţi las şi un link, aşa de chestie.Dă click aici şi dă un like dacă tot te-ai obosit.Măcar sa adun 20 de hipioţi să-mi pot schimba şi eu link-ul.Hei, poţi fi şi tu unul dintre ei ;)

  Dacă aveţi vreo nemulţumire...să nu mă deranjaţi!Nu-s eu de vină.

5 Prostii scrise:

De asta mi-ai lasat mie 14 comentarii azi ca m-am speriat cand am intrat pe blogger azi :-s

Parca mi-era dor de chestia asta :)) sunt si eu o hippie :)>-

@ Mucigay
Nu de asta.Alea ti le-am lasat inainte sa imi redeschid blocul :))
@ O blo
Yes you are, yes you are...

Mai sterge prafu' pe-aici, ba.

Trimiteți un comentariu

Dă-te rotund!

 
back to top